20 June 2010, 1.54AM

Kata kata aluan yaaa adik adik xD (* He wore baju belang belang purple-cream)

Ikut hati yang lara nih, malas sgt nak update . Urghh, tapi memikirkan betapa bersyukurnya aku dgn Internet connection yang sedia ada nih, aku gagahkan juga diri ni untuk terus mengetak dan mengetuk segala jari dan kudrat yang ada uuntuk tulie entry buat tatapan korang . Lala, mengikut kata ibu, aku hanya ada 15 minit je untuk online :) well, akanku panjangkan jangka masa itu ye . Insyaalllaahhh !:) 

Tajuk entry kita pada hari ni, akn aku focuskan kepada seorang insan yang amat aku 'sayangi', Cik Fatin Nadhirah . Grr, tahu tak, dia bertindak bak habis madu, sepah di buang apabila meninggalkan aku dan arina yang terkontang kanting di dalam MC sejurus habis kelah SIR SHAHIRAN hanya kerana seorang mamat form NOWHERE yang hanya PATUT dikenali sebagai CHUNDOONG  :P Omggg ! Kejam kan? HAHA, (sure esok kene sound dgn fatin, kalau dia baca lahh) HAHA, Well, fatin, akan aku laporkan kepada Presiden Kelab Chun-chun, Natasha Eliyana dan seluruh ahli2nya tahuuu? HAHA, habeslahh kau :P

Okay, back to my story , Apa?! Eh buat apa nak tahu cerita chundoong lagi? kalau nak, baca dekat blog fatin lahhh . BANYAK fasal dia . (Kan fatin kan?)>.

OMG ! what happen to me smpai post entry yang agak ber-tatabahasa ni?) HAHA

Okay, cerita bersambung apabila, aku pergi lunch dgn keluargaa around jelatek . Makan ikan bakar, but aku? makan grilled-chicken je, (takboleh makan ikan) . Fyi, kami dudk sebelah loaded family(i guess)so dgr  perbualan dorang, OMG ! Anak dia umur ala ala 10 tahun, boleh minta RM 1000 dekat 'daddy' dia, sbb nak beli PSP baru, cause PSP LAMA calar. Kepala hekk dia kann , kawan kawan ? Aku hanya tersenyum sinis, :) Then terus pergi MC,Tashaa demam! Poor her:( But, the best thing is, bilaa dia demam baru dia nak ckp aku baik? HMM, soo okay lah tuh .  HAHA . (babblinggg) Then, MIRA mana kau? KENE CULIK lagi ke? Haihhhh !-,-





Masa BM ; sir ajar pasal Prosa Traditional . He made those bored story into something much much interesting ,OKAY? Hait hait SIR :) Then, masa GEO , argue dgn dia, ;

Sir Shahiran : Saya dah bagi lah awak BAB 10 . Janganlahh tipu saya. 
Me : What?! Ada ke , ada ke? (kecoh kecoh-,-')
Sir : Ishhh ! awak memang pandai menipu saya sekarang :P
Us : Mana ada !!!!!

Haha, tht was US in the class. Kecik kecik dah pandai melawan cakap SIR :) (kecik kerr?) Thenn, kelas SIR pun berakhir . Terus naik GAMMA(one of the classes in MC) solatt . Well tasyaa and fatin was getting to excited with my phone . Me? with JIMMY NEUTRONN :P Just imagine, masa aku tgh solat pun, siorang boleh jerit nama siapa tahhh, (korean actor) HAHA, melampauuu !:P Ohh yaa, btw, Tashaaa smacked down aku tiba tiba, dan membuatkan aku sgt terkejut, tapi tak kesahh lah . Asalkan tiada kecederaan , sudehhh ! HAHA, 

Lepas tuh, sambung dgn science :) Oh mann, the guys and girls dekat belakang bising sangat lahh . Imagine lah teacher cakap, korang pun cakap . Comeone lahh doo ! Please ehhh, lepas nih, TOLONG senyap SIKIT JEE !;))

Lepas tuh, Shakib's class . Sir punya suara a bit husky, or SEXY todayy . Hak3!(OMG, stop it Atiqa!)Then then, habes class sir, terus pergi masjid, kelas malam and balik . (penat dahhh, cramp tgn) One of the most interesting things happened to me today, is MRNERDY senyum macam nih ; (TENGOK BAWAHH!)



And, masa nak balik tadi . AFTER ! Arina rush dkt abah dia sbb nak pergi makan SATAY, and fatin dah awal awal, tinggalkan aku, :)Ayah call. Then, terpaksa lalu side road sbb the next door shop ada construction . Anddd ; 

Me : Eh, excuse me >.<
Somebody : Oh, okayy. Sorry2 ! (SMILING OKAYY?) 

Again, Ive drown in you lahhh . 
HAHA, 
(Sure fatin geli geli dgr benda nih) 

Bye, -MUSHIMUSHI

No comments:

Post a Comment