Oh girls !:))

Haha, hari ni continue seminar dkt MC, damn tired kot? :) Haishh, pagi buta yang indah, pada jam 8.40AM (pada aku mcm still subuh , ok?) aku gerak dgn myra, Hooh, jalan pergi LRT, mcm jalan pergi Pulau Pinang(freak) kan, aduhh. Kepanasan dia tahap Gurun Thar tahu? Lepas tu, aku tk mengeluarkan sebarang suara pun dr dlm perut ^-^ Sebab tgh sibuk mendengar lagu lagu, yg baru didownload dalam CIK BLUE aku tuhh . Cet, smpai MC around 9.40 cmtu lahh (1 jam-,-)  aku dgn mia terus naik atas, smpai dkt tangga tu, kak fatin tk smpai lagy , so kiteorg lepak lah dkt situ while tunggu kakak tuh . :) BINGITTT ! Mendengar jeritan Pontianak pontianak gedik yang menggedik dgn lelaki lelaki bajet, urghhh , PLEASE LAH WEH !-,- Then , masuk mc terus lepas kak fatin bukk pintu, duduk dekat tempat biasa macam semalam . Aha ! Sesuatu yang boleh dibanggakann lahhh kan, dengar sini ! TASHAA , AKU SAMPAI DULU :P Haha(!)Chundooong? Elehh, he so so lahh kan .Fatin dgn tasha, and lately, miraa gossip2 pasal dia. Eheh, tahu tak, haritu dia dtg class, pakai Rayban dkt kepalaaa. OHH MAN ! HAHA, terbelahakk aku dengan dorang semua ketawaa .:)Haha, but sumpahh muka dia, mcm chundoong betul :) (aku dh tengok dgn teliti yee)Well tadi, straightly dia duduk belakangg 2 row from us . HAHA, keterujaan teserlah melalui wajah fatin dan tashaaa :)) Aku dengan tiqaahh(Did I just said my own name?:DD) layan je, lepas tu, miraa time2 tuh lah nak pergi toilet kan, MENGADA KAUU xD !:) saja je, nak usha chundoongg .And operasi mengusha, berterusan .


Well, encik nerd yang group D tu, lagi comel kot drpd chundooongg Dia pakai baju kuning tahu hari ni, Awhhh (!). Well, aku *cairhati* dgn orang pakai cermin mata, BUKAN cermin mata hitamm . HAHA. chundoong, chundooong !:))

Whtever, lepas tu pergi makan dkt kedai mamak sebelah uniform and cadets shop tu kan, tiqa yang suggest , Arina? puasaaa:) Aku ordered Maggi goreng, yang lain nasi goreng and most likely :) Enjoy . Yeah . One gossip ! Tadi time 2nd sessions of geography kebanggaan sir shahiran tuh, xD(Thousands Apology SIR !), ada group mamat duduk depan row aku . Well, Ive heard the red shirt one said something hillarious, okay . Sumpah aku nak gelak time tu, yeaaaahh, of course I cant but, seriously , kelakar ! okay, macam ni, dia tgh borakborak dgn kawan kawan dia, then the red shirt gave his number tu the blue shirt one , ANDTHEN , for a momennt, *Tittoot Something was vibrating, and it was his phone. Elehhh, (SONY ERICSSON) loaded lahh tu >.< , haa smbung ! Then, dia mcm ckp agak kuat kuat dkt kwn sebelahh, "WEH ADA ORG MESEJ AKU DO !" , then a friend of him said, "who?". "Aku rasa mesti somebody belakang kitaa nih, maybe dia dgr time aku bagi number aku dekat korangggg :S" OMG comeone lahh do, tak kuasa nak kacau kau, kalau Encik NERD tuh takpalahh jugak kan?Urghh, PERASANN LAH KAU . *aku cerita dkt arina, dia, buat muka yang tak comel sgt lah) HAHA .



OKAY, before I berambusssss (why should I? Its my blog lah darling) :).
Thousands love for my MCFAMILY .
Fatin, Tashaaa, Tiqahh, Arina, Mia, and Syeraaa , (Theyre SUPERB !)
Chundoong? HAHA, tak !!!
Encik NERD? HEHE, soon !:)))
Mushimushi- BYE :)

No comments:

Post a Comment