What the day :))


Friend means more than anything :) *rindu gila gila lagi dkt faizahhh 

Best gila tadi :P Segala rasa teruja semua ada bila ;
^Faizahh text :)
"Kejap lagi aku masuk mc :-)"
Thenn, tit toot ,
^Najmi text :)
"Atiqa, kitorang kat class kau. -Najmi, faizah :)
^Faizahhhh ,
Nak jumpa kejapp takk? Tunggu aku dekat bawah, nanti aku dtg pakai baju kuning . :)

Aku pun cakap okayy . Haihhh teruja ya amaatttt ! AKU RINDU KAU , tahuu?
Then, tunggu dengan miaaa . Wtv, Jaja datang (i love to call the name, manjaa ^-^Nama yang mak bagi, masa kecik kecik dulu)Then, nmpk si baju kuning . Terus aku salam dia, and ajak dia lepak dkt Maju dgn kiteorg , guess wht, then the shocking part, dia kata, "najmi ada dekat depan tu haaaa:)" kiteorg jalan dekat najmi, well dia dah tinggi sangat, kalah aku >.< Aku ckp hai, then terus jalan . Then duduk dekat maju, kesian lah dkt najmi, cause dia sorg lelaki kan, but, okaylahhh tuh, faizahh ada . :) OMG ! tak bercakapp pun, haha. Aku actually lapar time tu, tapi sanggup tak makan, sbb ? HEHE . (tekalah) Lama lama, faizahh sound sikit, " weh korang cakap lahh, kawan sekolah rendah pun malu malu"(something like that ahh) Haha, apa nak buatt :) Then, faizahh ajk aku keluar, but aku refuse, sbb lepas tu ada kelass. And tknklahh kacauu, biarlahh dia dgn najmi hang out :) Tak kesah ^-^ Dahd dapat jumpa diorang pun dah best dahh, kann . :))) I cant stop smiling. Thenn, masa nak balikk, ckp bye dkt faizahhhh, BABE, AKU RINDU KAU LAHHH, SANGAT SANGATT TAHU ! ^-^ Haha, then dlm kelas, text faizahhhhh , "Sorry, aku malu>.< Tc!*ckp dkt njmi sekali :)"

HAHA, sumpahh best best best best best best ,
BTW, jaaa, kau usha apa do dkt phone aku? :D

MUSHIMUSHI-Bye , Iloveyou

No comments:

Post a Comment