Faizah

Hulalalaa , Hmm , memikirkan tentang betapa rindunya aku dekat kawan kawan yang tercinta, sekarang nih CIK Atiqa Monetize ingin berkongsi tentang variasi pengalaman bersama blogger yang mengikuti perkembangan Cik Monetize secara terang atau silent . :P
*Nama tu, ayah bagi. Dont ask me why !xD


EPISODE 1 :)


Nor Faizah Abdul Malek ;
Tarikh perkenalan ; 24 November 1995
Tempat perkenalan ; Dekat rumah Mak and Papa .
Kenangan ;
1. Kami gelak, ketawa dan gaduh bersama sama .
2. Dekat rumah mak, kiteorg mcm adik beradik atau kembar tak seiras .
3. Disayangi oleh mak dan papa sama rata .
4. membesar bersama sama sehingga 5 tahun , *tadika asung :(
5. bertemu kembali masa darjah satu, dan bersekolah di SKPD .
6. tak sama kelas, sampai drjah ENAM, kami satu kelas, proud to be 6 AMANAH '07
7. menduduki UPSR dlm dewan yang sama dan kadar kecuakan yang serupa.
8. beliau seorang yang sangat hot . aku tak ;DD (kan jaa?)
9. menerima keputusan UPSR pada hari yang sama . (keputusan UPSR dirahsiakan)
10. duduk di rumah IBU YATI .
11. beradik-beradik angkatkan , 4 orang jejaka . Norhasnizan, Noramirulnizan, Noramril Amin dan Azim .
12. selalu berwrestling dgn mereka sewaktu muda muda. (masa tu kiteorg mmg tak tahu malu .
13. Jaja pernah kene lastik dengan Acik ( HEHE ) ^-^
14. Aku , jaja and wani selalu kene amaran berbentuk nota daripada acik, kerana kononnya selalu usik brg    
      dia, sedangkan kami tak buat . ( ACIKKKK ! );P
15.Pada tahun 2007, jaja dan wanie berpindah ke surau atas sebab2 dan konflik yang melanda di rumah
     tersebut . (P&C)
16.Aku tinggal berseorangan , namun selalu lepak di surau bersama mereka.
17. Aku pernah jatuh basikal , dan jaja serta kwn2 yang lain hanya gelak terbahak bahak .
18. Gaduh? SERIOUS tak da lah kot, tapi yang manja manja adalah .
19. dia ke SVIAN , aku ke ZORIAN
20. Sekarang apabila bertemu, kami malu malu . HAHA
Ucapan untuk dia ; Babe, thanks sbb kau teman aku for almost 15 years. Yah, kita kawan masa umur
                             setahun kan:P Aku sayang kau FOREVER . Muah muah muah .;) + imissyou .

Pictures ;






















TAMAT :)
C I K M O N E T I Z E

No comments:

Post a Comment