No more fafff :)

HAHA I know. It sounds crazy . Nak buat mcm mana . Again ! Macam tahun lepas jugak. haha Semalam aku dapat tahu yang confirm dia suka orang lain . So , lepas dekat 2 Jam mengaktifkan kilang airmata yang lama tak beroperasi kerana seorang lelaki , tiba tiba terfikir ! *macam ada mentol mnyala nyala XD lalu aku bermonolog sendirian . :D Lalu meniti hari ini dengan tenang . Walaupun kadang kadang aku tengok Profile Facebook dia aku nangis balik . Tak wehh bkan menggedik nak nangis tapi airmata tu nak keluar so nak buat macam mana kan kan ;D

so sekarang ni apa yang aku perlu buat adalah , JANGAN MINAT DEKAT DIA LAGI :DD

Sayings :
I let you go last year , I let you go again this year . So I need to make sure that you dont come again to my heart next year . :') Korang it may sound simple for you, but not for me (:
I cant also hate him BECAUSE he is my BESTBESTFRIEND .

No comments:

Post a Comment